طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت زیبا و ارزان

طراحی سایت زیبا و ارزان

طراحی سایت زیبا و ارزان

طراحی وب سایت ارزان و زیبا برای اینکه یک سایت زیبا طراحی کنید، باید یک رابطه متعادل بین اجزای تشکیل دهنده سایت برقرار کنید.

برای اینکه یک سایت زیبا طراحی کنید، باید یک رابطه متعادل بین اجزای تشکیل دهنده سایت برقرار کنید. طراحی سایت زیبا تنها به معنای تغییر رنگ یا تصویر زمینه نیست. بلکه این موارد فقط بخش از اصول طراحی سایت زیبا هستند. اگر در مورد انتخاب رنگ وب سایت خود گیج شده اید و با نمی دانید از چه فونتی استفاده کنید، مقاله ما را در مورد اصول طراحی سایت زیبا مطالعه کنید. به علاوه، تیم طراحی سایت پویاپرداز، تمام اصول طراحی سایت زیبا را رعایت می کنند.

طراحی سایت زیبا و ارزان...

مراحل 11 گانه طراحی سایت در سال 2019

مراحل 11 گانه طراحی سایت در سال 2019

مراحل 11 گانه طراحی سایت در سال 2019

در دنیای امروز، تجربه کاربری (UX) فوق العاده و طراحی سایت خلاقانه چیز منحصر به فردی نبوده و انتظار چنین مواردی از دنیای آنلاین گسترده وجود دارد. بنابراین، در این مقاله به معرفی مراحل طراحی سایت و تجربه کاربری که تاثیر عمده ای در دنیای وب در سال جاری دارد، می پردازیم. یکی از این ترندها این حقیقت است که طراحان از فرصتهای ویدئویی به منظور جذب کاربران و نگهداشتن بازدیدکنندگان در صفحه به مدت طولانی استفاده میکنند. در زیر به مراحل طراحی سایت در سال 2019 می پردازیم.

اسکرول یا پیمایش مدرن

بیشتر وب سایت ها از تکنیکهای اسکرول کردن یا پیمایش (scrolling) مختلفی در تجربه کاربری منحصر به فرد استفاده کرده اند. برای نمونه وب سایت Aces به جای اسکرول عمودی از اسکرول افقی به منظور جلب توجه کاربران در بالای وب سایت خود برای نشان دادن بازیکنان با استعداد و برخی از حقایق درباره کسب و کارهایشان استفاده نموده است. در سال 2019 ، مشتاق هستیم تا فرم های مختلفی از اسکرول کردن یا پیمایش مدرن طراحان را ببینیم.


محاسبه قیمت طراحی سایت

محاسبه قیمت طراحی سایت

محاسبه قیمت طراحی سایت

از آن جایی که طراحی سایت یک کار پروژه ای بوده و با در نظر گرفتن نیازهای شما کارفرمایان عزیز انجام می گردد به همین خاطر نمی توانیم تعرفه ی ثابتی را برایتان برآورد نماییم. شرکت پویاپرداز با توجه به کیفیت و رعایت اصول و استانداردهایی که در طراحی سایت شما اجرا می نماید و با در نظر گرفتن امکانات درخواستی شما مشتریان عزیز به تعیین قیمت آن می پردازد.

شرکت های طراحی سایت قیمت های مختلفی را جهت طراحی سایت به شما ارائه می دهند. بنابراین توصیه ما این است که قبل از اقدام به طراحی سایت هدف خود را مشخص کنید و به صورت مکتوب به تهیه ی لیستی از آن ها اقدام نمایید.

ویژگی های تاثیرگذار بر قیمت طراحی سایت عبارتند از:



محاسبه قیمت طراحی سایت...

طراحی وب سایت ارزان قیمت| طراحی وب سایت | پویاپرداز

طراحی وب سایت ارزان قیمت| طراحی وب سایت | پویاپرداز

طراحی وب سایت ارزان قیمت| طراحی وب سایت | پویاپرداز

ضرورت طراحی سایت شکل گیری شاخه جدیدی در علم اقتصاد و مدیریت با نام «تجارت الکترونیک»، بیانگر اهمیت کسب و کارهای اینترنتی است. به عبارت دیگر با افزایش روز افزون کاربران اینترنتی، طراحی سایت بیش از پیش ضرورت و اهمیت پیدا کرده است. به این معناست که این روزها تمامی شرکت ها برای شناخته شدن و معرفی محصولات خود به یک کانال ارتباطی نیاز دارند. شبکه اطلاع رسانی اینترنت نیز بدون محدودیت زمانی و مکانی در خدمات مدیران شرکت ها قرار می گیرد.

نکات مهم و مفید در طراحی سایت

 نکات مهم و مفید در طراحی سایت

نکات مهم و مفید در طراحی سایت

در صورتی که شما دارای یک وبلاگ هستید و یا مدیریت یک سایت را بر عهده دارید، باید به این نکته توجه کنید که بخش اعظمی از بازدید کنندگان، علاوه بر مطالب موجود در سایت شما به طراحی قالب و شکل ظاهری سایت، توجه زیادی میکنند. ما نیز بدین منظور نکاتی را پیرامون هر چه بهتر طراحی کردن سایت گردآوری نموده ایم که در این ترفند بازگو میکنیم.

آنچه در زیر آمده است یک لیست کوچک از چیزهایی است که برای اکثر افرادی که در حال گشت و گذار در اینترنت هستند رنجش آور و خسته کننده است. بنابراین اگر در حال طراحی وب سایت هستید و یا می خواهید وب سایت خود را بهینه سازی کنید حتماً به این نکات توجه نموده و سعی کنید آنها را رفع کنید:


ادامه مطلب نکات مهم و مفید در طراحی سایت...